صندوقخانه

اتاقیست آمیخته از پرواز ، سقوط ، رهایی و هرازگاهی جنون ، چرندیاتی از نوع پرند(ه)

صندوقخانه

اتاقیست آمیخته از پرواز ، سقوط ، رهایی و هرازگاهی جنون ، چرندیاتی از نوع پرند(ه)

قلم برو با آهن بیا

دوشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۲، ۰۱:۴۳ ق.ظ

هیییییییییس

بگذار خف‌ه بمانم  !

انقدر از من جنجالی نوشتن را نخواه !

نماز صبح‌مان هم جنجالی شده است .

بگذار ملموس تر بگویم : صبح استرس قضا شدن َش را بیشتر دارم تا درست خواندن َش را .

درست هم نه از آن درست هایی که گیر تلفظ َش باشم نه ، از آنهایی که درست بندگی کنم را میگویم ... !

من این صندوقخانه را که خراب َش کرده اند از نو ، با اشک و درد ساخته ام که خلوت باشد ، که تنها باشیم ، که فرار کنم از تصاویری که به زور قالبمان کردند .

قربان صدقه‌ی هم میرویم ، جان و عزیز به هم نسبت می‌دهیم اما ...

راست چرا ؟

بگذار دروغ راستکی بگویم : به خون هم تشنه ایم ...!

دیدن دردهای آدم‌ها دیگر درد نمی آورد کسی را ...

عاطفی که باشیم ناممان میشود  : احمق .

بوی خباثت که بدهیم میشویم : پدرسوخته‌ی باهوش !

میفهمی چه میگویم ؟

چه قدر بد‌ َست که کسی مدام در گوشت وز وز کند : پدرسوخت‌گی خوبَ‌ست ، گور بابای اعتقادات ، بگذار مردم به احترام کفش‌های سیاه براقت از جا بلند شوند ، گور بابای دل که میخواهد سیاه باشد !

گاهی دوست دارم این قلم را کنار بگذارم و عاجزانه خطابش دهم :

دوست چوبی من !

من لالم از کلمات . این درد ها خیلی سنگین َند ، تو چوبی هستی ، کم می آوردی . باید آهنی باشی قلم . باید آهن باشی تا نشکنی زیر این دردهای لعنتی !

میدانم قلم آن لحظه آرزوی عدم میکند !

بعد میفهمد بیخود نبود که خداوند به قلم سوگند خورده است .

یقینا رازی در کار َست !

یقینا قلم وارث درد‌ َست !

پس آورد : جنگ انسان با نفس با کوچکترین گام‌ها آغاز و  بزرگترین اهداف اوج میگیرد .

آن کس که روزی از شکلات َش دست کشید برای " او "

روزی از جان دست میکشد باز هم برای " او "

تمرین میکنیم .

بسم الله ...

  • ۹۲/۰۷/۲۹
  • دیوار صندوقخانه

نظرات  (۲)

عیدت مبارک=)
پاسخ:
عید شما هم مبارک باشه ان شاءالله
سلام
دوربرمون پر شده از نقاب ها.. نه...از رنگها ...کاش هر روز یه رنگ میشدن...هر لحظه رنگانگ میشن ادمها ....میترسم گم بشیم توی این رنگین کمون ها...
میترسم منم رو نشناسم......

پاسخ:
سلام
تا وقتی نخ بادبادک سرکش نشه برای فرار از صاحبش
کوچه پس کوچه های شهر هم گمش نمیکنه
ان شاءالله سرکش نشیم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">