صندوقخانه

اتاقیست آمیخته از پرواز ، سقوط ، رهایی و هرازگاهی جنون ، چرندیاتی از نوع پرند(ه)

صندوقخانه

اتاقیست آمیخته از پرواز ، سقوط ، رهایی و هرازگاهی جنون ، چرندیاتی از نوع پرند(ه)

مطلق خوبی ها من دورم لطف بنما نزدیک بیا

سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۲، ۰۱:۲۴ ق.ظ

عادت کردم به بودن‌ت

به خوبی‌ت

به محبت‌ت

به گرمی نفسهای‌ت

به لبخندت

به صدای‌ت

تو

یک

انسان

هستی

وقتی عادت کنم و نباشی خراب میشوم از جهل َم که چرا قدر ندانستم تو را .

وای به حال آن روز که :

که بفهمم خدایی بود که عادت کردم مطلق خوبی ‌های َش را ...

.

.

.

پی نوشت : قدر بدانیم آن‌هایی را که صدای نفس‌شان ذکر‌ست ، لبخندشان مهرست ، نگاه‌شان امیدست ...

دلم تنگ است ...

  • ۹۲/۰۹/۰۵
  • دیوار صندوقخانه

نظرات  (۲)

کعبه آن سنگ نشان است که ره گم نشود....


سلاممممممممممممممممممممممم ادیدم ....دلم برات تنگ شده بار همتون....
پاسخ:
سلام
تا وقتی سنگ سنگ بماند مسلمان بت پرست می ماند ...
بله . اون روزها هم گذشت ...
خیلی قشنگ نوشتی...
بله واقعا باید قدر داشته هامونو بدونیم...
پاسخ:
ممنون
ان شاءالله بتونیم بدونیم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">